15 kwietnia 2017

"Dziewczyna z daleka"

Tytuł: "Dziewczyna z daleka"
Autor: Małgorzata Knedler
Wydawnictwo: Novae Res
Format książki: ebook


fot. Katarzyna Denisiuk

Nie zastanawiałam się długo, po którą książkę Magdaleny Knedler sięgnąć jako pierwszą (a już teraz wiem na pewno, że to nie będzie ostatnia). "Dziewczyna z daleka" miała bardzo pochlebne recenzje, a poza tym miałam akurat ochotę na coś innego niż kryminał. 

Całkowicie spełniła moje oczekiwania. Piękna historia o wyborach, rozterkach, dramatach, miłości i wybaczeniu.

Na kolejnych stronach książki poznajemy losy Nataszy, jej rodziny i przyjaciół. Historia splata się ze współczesnością - bardzo lubię takie snucie opowieści - żeby dojść do finału... I to takiego jakiego w ogóle nie oczekiwałam i nie chciałam.

Opowieść jest momentami bardzo smutna, ale co lepsze, są tu rewelacyjne wtrącenia z humorem. Polecam wszystkim, którzy chcą przeczytać coś niebanalnego, wzruszającego i takiego życiowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz